Ottimo SystemsUrządzenia
czyszczące parą

SERWIS

Jako w pełni profesjonalna firma dbamy przede wszystkim o najwyższą jakość naszych urządzeń parowych, by służyły użytkownikom przez lata. Zależy nam na pełnej satysfakcji klientów, dlatego oferujemy kompleksowe usługi, w tym serwisowanie urządzeń OTTIMO SYSTEMS.

Zapewniamy serwis zarówno w trakcie trwania gwarancji, jak również w okresie pogwarancyjnym. W wypadku jakiejkolwiek awarii prosimy o kontakt z naszymi doradcami technicznymi, którzy poinformują jak postępować, by urządzenie jak najszybciej wróciło do pełnej sprawności.

Jeśli wystąpi konieczność naprawy usterki w naszym serwisie, Firma OTTIMO SYSTEMS gwarantuje możliwie najszybsze usunięcie uszkodzenia i dostarczenie urządzenia parowego z powrotem do użytkownika.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących obsługi i naprawy naszych urządzeń zachęcamy do KONTAKTU z naszymi doradcami, którzy chętnie udzielą fachowej informacji.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA NAPRAWY

    Formularz umożliwia zgłoszenie reklamacji urządzeń parowych Ottimo Systems oraz akcesoriów. Prosimy o kompletne wypełnienie formularza, zwłaszcza o precyzyjne podanie telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail, niezbędnych dla bezproblemowego kontaktu z Państwem naszych pracowników. W przypadku napraw gwarancyjnych, wysyłkę do serwisu realizujemy na koszt Ottimo Systems. Chęć nadania przesyłki należy wcześniej zgłosić w Biurze Obsługi Klienta pod numerem (34) 353 24 19, które zorganizuje przyjazd kuriera.

    Oświadczam, że zapoznałem/am się z zasadami zabezpieczenia towaru do wysyłki kurierem.

    Urządzenie powinno zostać wyczyszczone przed wysyłką.

    Klient ponosi odpowiedzialność materialną za szkodę powstałą podczas transportu na skutek niedostatecznego zabezpieczenia i/lub wadliwego opakowania przedmiotu reklamacji. Towar należy odesłać na palecie w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie (sugerowane oryginalne opakowanie kartonowe z wypełnieniem).

    Klient ponosi koszty przesyłki w obie strony i koszty ewentualnej naprawy gdy:
    • przysłane urządzenie jest sprawne
    • uszkodzenie jest natury mechanicznej (upadek sprzętu, zalanie wodą, itp.)
    • uszkodzenie urządzenia wynika z nie przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania urządzenia, określonych w karcie gwarancyjnej oraz instrukcji użytkowania

    Naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez autoryzowany serwis w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia lub 28 dni, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części z zagranicy.

    Dane sprzętu

    Usterka dotyczy *

    Model urządzenia *

    Nazwa lub kod akcesoria

    Numer seryjny urządzenia *

    Data zakupu *

    Nr dokumentu zakupu *

    Miejsce zakupu *


    Dane klienta

    Imię i nazwisko *

    Adres e-mail *

    Nr tel *

    Nazwa firmy

    NIP


    Punkt odbioru urzadzenia

    Kod pocztowy *

    Miejscowość *

    Ulica, numer ulicy*


    Opis usterki

    Data stwierdzenia usterki *

    Opis *

    Żądanie klienta *

    Akceptuje politykę prywatnościWyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do otrzymywania informacji z firmy Ottimo Systems Spółka z.o.o Sp. k. ul. Młyńska 27, 42-700 Lubliniec (zgodnie z Ustawą z 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. 2002 nr 101 poz. 926, ze zm.). Równocześnie oświadczam, iż poinformowano mnie o przysługującym mi prawie do odwołania udzielonej zgody, co spowoduje niezwłoczne zaprzestanie przesyłania mi informacji handlowych.

    ZASADY GWARANCJI

    Urządzenia czyszczące parą marki OTTIMO SYSTEMS objęte są gwarancją dwuletnią (dla zastosowań niekomercyjnych) lub roczną (przy zastosowaniach komercyjnych) liczoną od daty zakupu produktu. Gwarancja obowiązuje wyłącznie, gdy przedstawiony zostanie paragon fiskalny lub faktura poświadczająca zakup urządzenia.

    Kopię dokumentu potwierdzającego zakup lub numer tego dokumentu należy dołączyć do przesyłki reklamacyjnej. Przez gwarancję należy rozumieć nieodpłatną naprawę urządzenia, w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej. Jeśli usterka jest nieodwracalna lub powtarzalna, urządzenie może zostać wymienione na nowe z tytułu rękojmi.

    Gwarancja nie obejmuje usterek będących wynikiem nieprawidłowego wykorzystywania urządzenia (niestosowanie się do instrukcji obsługi), błędnej konserwacji lub instalacji, konserwacji przeprowadzonej przez nieautoryzowany serwis, zniszczeń powstałych w wyniku transportu lub innych okoliczności niewynikających z defektów fabrycznych urządzenia. Ponadto, gwarancja nie obejmuje działań dotyczących instalacji, przyłączania urządzenia do systemów zasilania, a także konserwacji wyszczególnionych w instrukcji obsługi. Gwarancja nie obejmuje również wszelkich problemów będących skutkiem nieprawidłowej obsługi urządzenia.

    Producent nie ponosi odpowiedzialności za potencjalne szkody pośrednie lub bezpośrednie na osobach, zwierzętach domowych lub przedmiotach, powstałe z przyczyny korzystania z urządzenia w sposób niezgodny z instrukcją obsługi.

    Profesjonalne urządzenia czyszczące parą marki OTTIMO SYSTEMS – w naszym świecie ekonomia i ekologia od zawsze idą w parze. Suchej parze.

    Więcej